Маркетинг

Маркетинг – основа сучасного бізнесу. Буквально «маркетинг» означає ринкову діяльність. Це – створення, просування, подання продукту покупцеві, управління взаємовідносинами з покупцем з вигодою для підприємства. Завдання сучасного маркетингу – визначення та задоволення людських та суспільних потреб.

Маркетинг є сполучним мостом між виробником і споживачем, а роль маркетолога – щоб кожен був максимально задоволеним, виробник прибутком, а споживач – товаром чи послугою. Знання з маркетингу це симбіоз економічних законів та психології. Завдання маркетолога – не просто продати товар чи послугу, а створити взаємовигідний міцний зв’язок між виробником і покупцем.

Посада маркетолога – одна з найбільш перспективних і затребуваних спеціальностей в ринкових умовах!

Професія маркетолога нале­жить до найбільш високоопла­чуваних в Україні та світі!

Маркетолог потрібен на кожному підприємстві, але кваліфікованих фахівців в цій сфері не вистачає. Тому, обравши навчання за спеціальністю «Маркетинг», Ви отримуєте гарантію успішного працевлаштування та професійного росту. Саме маркетингова освіта найповніше відповідає вимогам кар’єрного зростання: чим вища управлінська посада, тим більшого значення набувають маркетингові знання. 

Маркетолог – високооплачуваний фахівець, що мислить креативно; досліджує ринок, щоб знати, чого хоче споживач; бере участь у розробці нових товарів та удосконаленні існуючих;аналізує конкурентів, щоб витримати конкуренцію;  визначає, де, як і за якою ціною продавати товар.

Маркетолог – фахівець, що цінує свою особистість, знає свої сильні та слабкі сторони, здобувши освіту маркетолога ви матимете змогу уміло використовувати принципи самомаркетингу і вигідно представляти себе як розумного та креативного спеціаліста поряд з вашими конкурентами та колегами.

ПЕРСПЕКТИВИ ПРОФЕСІЇ

Фахівці-випускники працюють на таких посадах: рекламіст; фахівець з методів розширення ринків збуту; фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку; брокер; дилер; товарознавець; економіст із ціноутворення; економіст зі збуту; фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою та інші.